trešdiena, 2014. gada 6. augusts

Sveiciens manā pasaulē!

Tā nu tas ir sanācis, ka arī man beidzot ir laiks pievienoties virtuālo dienasgrāmatu lokam. Ilgi šī ideja tika apspēlēta, atlikta, iesākta un pamesta, līdz beidzot šodien (jebšu drīzāk šonakt, pulkstenis rāda jau 01:06) ķēros "vērsim pie ragiem".
Par ko tad galu galā ir stāsts, jūs jautāsiet?
Sākšu jau ar to, ka vīrs mani ilgi tramda sākt rakstīt rakstus,dzeju vai romānus, kuros izlikt savu vēlmi pēc komunikācijas ar ārpasauli, jo, dzīvojot mājās ar diviem rezgaļiem, kuru valodas prasmes ir stipri ierobežotas, mana filologa dvēsele tā vien ilgojas izteikties saliktos teikumos.
Ir sakrājies diezgan daudz stāstāma, rakstāma un aprunājama, tāpēc nevaru vien sagaidīt, kad varēšu ķerties pie lietas. Manas mīļākās tēmas noteikti būs saistītas ar skaistumkopšanu un bērniem, kā arī lietām, kas saistītas ar māju, tās iekārtošanu, uzturēšanu kārtībā, visu skaisto un labo šai pasaulē.
Hobijs, ko esmu atklājusi visnotaļ nesen, ir grāmatu lasīšana, tāpēc ik pa laikam noteikti varēsiet lasīt atsauksmes par maniem ceļojumiem aizraujošajā grāmatu pasaulē.
Katru dienu centīšos publicēt arī citātu, kas man licies īpaši skaists, trāpīgs vai vienkārši neaizmirstams.
Mūzika ilgu laiku bija neatņemama manas dzīves sastāvdaļa, arī tagad tai ir ierādīta svarīga vieta, tāpēc ceru ik pa laikam publicēt rakstus, veltītus mūzikai.

Iespējams, šeit arī jāmin, ka visi produkti, grāmatas... viss pieminētais ir iegādāts par manis pašas līdzekļiem, neesmu nekādā veidā saistīta ar šo preču reklamēšanu!

Lai visiem pozitīvām emocijām pilna diena!

~Baiba~

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru